Äntligen helg

Helt slut efter en jobbvecka! Skönt att vara ledig varannan fredag...
Snart ska jag iväg till Zerri, dock är hon inte hemma, utan ska umgås med Mixie en stund. Stackarn helt ensam! Tänkte att vi skulle ha lite girltalk, prova outfits, sminka oss osv. Girlstuff...

Kommer bli sååååå kul! Mixie gillar mig redan SÅ mycket, efter det här kommer hon bara älska mig. Så Zerri, om hon börjar gläfsa mitt namn på nätterna är det nog dags att jag tar över henne...

Ikväll åker jag som sagt till Fiskebäckskil med Madde1, Madde2 och Madde1s föräldrar. Måste börja packa snart!
Antingen blir det utgång i Lysekil imorgon eller så skulle vi ragga upp lite killar på närmare håll... Hehe, får se hur det slutar! Lovar att återkomma...
Troligtvis kommer vi sitta själva på en brygga och dricka i vår ensamhet...

Nepp, dags för lite sol innan jag tar racercyckeln till Zerri.
Just de, ska förbi polisen och hämta mitt pass också! Snabba ryck...
Var där i onsdags och fixade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0