Så tar vi nya tag...

Haft lite bloggsemester nu! För mycket sol, jobb, vänner, sömn som tagit min tid. Framförallt jobb och sömn! 9 timmars jobb följt av 10 timmars sömn. Räkna ut återstående tid själv... Och just det, 1 timmas cykling varje dag. Tråkigt hemarbete 1 timma/dag också. Tre timmar över! Solen skiner och det är kanonvarmt ute... Vad gör man?

Inte bloggar i alla fall!

Tiden går grymt fort nu! Nästan för fort, juli redan! Jag har jobbat i en månad. Mycket har hänt, men samtidigt ingenting...
Snart är det augusti, då slutar jag jobba, åker på bröllop, åker till London och sen är det september. Då åker jag förhoppningsvis till Grekland en sväng, Jag firar också min 21 årsdag på något roligt sätt.

Sen är det oktober. Det är då det händer på riktigt. Thailand... Förhoppningsvis två månader. Sen är det jul!
Så ser mitt år ut...

Imorgon åker jag till Maddes stuga i Fiskebäckskil. Sola, bada åka båt och njuta. Kanske utgång i Lysekil på lördag? Blir underbart...

Åter till London nu då, jag och Zerri fick åter igen tag i billiga flygblljetter, 218 kr tur och retur. Åker 26-29 augusti. Längtar redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0