Lycka

Vinst igår! 2-0 mot ICA... Det är verkligen ren och skär lycka! Kommer vara glad i flera dagar framöver!
Prov på 150 arter snart, äsch, Elfsborg vann ju!
Det ösregnar ute, äsch, Elfsborg vann ju!
Måste snart cykla till skolan, äsch, Elfsborg vann ju!
Va bakfull i 48 timmar senast, äsch, Elfsborg vann ju!
Som sagt, livet leker!

Om man snabbt går över till den sista punkten ovan, bakfull... Det var inte speciellt kul! Har inte mått så dåligt någon dag efter jag druckit någonsin...  Men jag förtjänade det!
Att det alltid ska bli så när något spännande är på väg att hända...?
Suck...
                                                 
6 st såna är för mycket...               Visst är vi bruna...?                            Gummor<3
Iaf om man sköljer ner mer
3 shots o en drink...

Igår var jag i Kinna en sväng, tillsammans med min mentorsgrupp, vi va o hälsade på vår mentor på hennes arbetsplats... Så fick vi se hur hon jobbade... " Här har vi dockvrån, här ligger snickarrummet, så här ser våran gård ut, där ligger cyklarna" Rätt meningslöst...
Vi var och åt hos Krisin innan, shit va gott det var!
Sen hade hon (hennes barn) en studsmatta, då måste man ju hoppa... Skitkul var det!
                                 
Ja, vad säger man? Ibland måste man bjuda på sig själv lite... Vill ju inte att min blogg ska bli en fjortisblogg... Ingen fjortis skulle väl lägga upp en sån här bild på sig själv? Och det ska tilläggas att denna bild blev den bästa av de hoppande bildena... Säger väl en del av dom andra!
Men det slår mig plötsligt! Har inte jag och Sofi Fahrman liknande mun? Inte bara på denna bild, som är lite speciell.. Kolla bilden ovan, med mig o Madde. Lite uppåtmun, har mer bilder på de... Får bli ett senare inlägg...

                                     

Kommentarer
Postat av: zerri

är iofs inte imponerande att ha en Sofie Fahrman mun :P Kanintänder och bara allmänt creepy.

2009-05-05 @ 11:48:27
URL: http://zerri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0