Lördag igen

Veckorna försvinner. 6 veckor kvar av året, vad händer?
Det är jobbigt när det går så fort, efter det kommer det ske stora förändringar. Jag kommer börja plugga igen istället för att jobba. Blir säkert kul (kommer ju plugga med Zerri wohoo) men trivs bättre än någonsin på jobbet! Damn... Förhoppningsvis kan jag fixa lite jobbtider ändå men blir ändå inte samma sak! Men det är ju som sagt 6 veckor kvar, lång tid!

Snart kommer Madde och Cissi och vi kör förfest här! Nice, inte bestämt vad jag ska ha på mig än men det löser sig.
Var uppe vid 04:15 och åkte till jobbet, segt med all snö, men det gick hyffsat snabbt ändå. Hängde hos Zerri en stund innan jag började, jävlar va tiden gick fort då! Idag tjänade jag nog de lättaste 1000 kr jag någonsin gjort, när jag kom till jobbet hade (puckona) som börjar jobba vid 03:00 redan tömt och fyllt boxarna (som egentligen är mitt jobb) så jag hade det rätt slappt fram tills 09:30 när de stannade igen. 45 minuter senare åkte jag hem!;)

Har varit i lägenheten rätt mycket i veckan, fixat med badrummet bland annat. Så är blev det!

Efter                                                                                 Före

Har satt på kakeldekor (klistermärken) på plattorna, kommer även ha svart duschdrapperi och svarta och röda handdukar. Blir nice!
Imorn ska jag hämta min sänggavel så efter det kan jag egentligen flytta in på riktigt.


Mitt matförråd


Min kyl


Min frys



Mitt skåp

Min första lagade måltid!
Pasta med philadelphia och chilisås!

Mer bilder kommer med tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0