-

Exakt en vecka sedan jag uppdaterade! Iiiillla!
Det har väl inte hänt så mycket sen sist men...
Kom hem från Sälen i torsdags, då kom Anna, Zerri, Truls och Mixie förbi för lite tjejkväll! (Truls är för liten för att vara en man, så han fick vara med...)

Sååå söta ihop!


Sen blev det fredag och jag sov tror jag. Kommer inte ihåg så mycket mer, eller joo! Var på spinning intensiv 75 minuter.  Det var rätt JOBBIGT! När jag kom hem däckade jag framför tvn tills mamma ringde och ville ha skjuts hem från pappas firmafest. Sen sov jag igen!

På lördag spinnade jag igen, tråkigt pass och tråkig musik! Dock en helt okej ledare, lite Mr Big näsa. Just my style! Dock 30-40 cm för kort...
Sen kom Madde och vi kollade melodifestivalen, tyckte både två att Danny skulle vunnit (tillsammans med typ hela Sverige) Vi drack lite smått och blev lite småfulla. Tog lite småfull-kort...

Till höger är mina nya goggles. Köpta i Sälen!<3

Hm...?


Sen blev det taxiresa till X&Y och där blev vi ännu fullare! Träffade kära jobbarkompisar och blev bjudna på cider av två killar. Han beställde tre cider och en öl, gissa vem som skulle ha ölen! Är det Madde som är manlig eller dom som är kvinnliga?
Efter X&Y gick vi till McDonalds för Madde var hungrig (konstigt vah...?) Blev bjudna på 2 cheeseburgare var av en kille som ville adda Madde på facebook. "Är det din pappa?" frågade han när han såg hennes profilbild. Antar att han menar mig... HAHA!

Ser jag på något sätt ut som Maddes pappa där?
Han skyllde på att bilden hade varit liten på hans mobil.

Ser jag ut som Maddes pappa här?

Sen åkte jag en dyr taxiresa hem och sov. Söndagen var lugn, sov och sov och sov lite till eftersom jag skulle jobba på kvällen. 18.20-05.38 blir goa pengar nästa månad. Därför jobbar jag på söndag också! Tillsammans med Zerri så det blir kul!
Dock var det lite jobbigt att gå upp och åka till skolan efter några timmar.
Sov gott i natt!
Snart ska jag iväg och spinna, sen åka till Zerri och ha spelkväll! Blir nice. Nu blir det korv med bröd och Ally Mcbeal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0