Då sitter man här igen

Måste fortfarande plugga. Idag SKA jag skriva klart rapporten! Ska bara blogga lite först!
Här kommer den eferlängtade bilden på vårt fina hotellrum i London. Visst ser det mysigt ut?



Haha, jag sov gott i alla fall!;)

När vi ändå är inne på hur snåla vi är,


Slår det alla snålhetsrekord kanske? (nudlarna kokades i vattenkokaren på hotellet)
Det var inte denna resan utan en vi gjorde i september 2009!


Igår var det ju spelkväll som sagt. Började med att laga mat och sen käka tacos medans vi kollade på nån random kass film...
Sen började vi spelandet! Riktigt kul, jag var självklart Mario as usual. Vi var riktigt grymma tillsammans och förlorade inte en enda gång. Madde och Cissi, how about that...?

Nu blir det plugg...

Kommentarer
Postat av: Zerina

alla fick glada foton förutom jag.blä

2011-03-04 @ 22:42:24
URL: http://zerri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0