Typiskt

Här har man gått och sett fram emot att få åka Väggen, Nordens brantaste backe. Så är den avstängd på grund av lite snö! Vi har 95 cm snödjup. ILLA! Jag som var sååå sugen!

Idag har det var lite lite mulet ute, och det blåste storm på toppen. Men verkar som att det klarnar upp nu så eftermiddagen blir nog fin. Synd att man måste trängas med 19 pers i backarna...

Internetet som vi snyltar från någon random person stängs av lite då och då. Därför jag kan inte skriva hela tiden, lite jobbigt!
I eftermiddag efter skidåkningen blir det nog lite längdåktning. Om jag orkar, benen brukar vara rätt döda!

(precis när jag skulle lägga upp inlägget så loggade han ut. Skulle egentligen komma upp vid 13.00 tidigare idag!)

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg! :)

2011-03-08 @ 22:39:46
URL: http://iwardrobe.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0