Vad händer...?

Håller på och pluggar och är så aputtråkad att jag hellre bloggar! I måndags skrev jag 9 sidor observationsrapport (då var en sida referenser och en en skiss på förskolan) och idag har jag lyckats få ihop 5 meningar, och då har jag citerat ur läroplanen! Haha... Jag suger! Orkar verkligen inte plugga nu, har läst igenom alla bloggar, tidningar och tradera i flera timmar. Suck

Ska snart iväg till Zerri och spela lite Mario med henne, Alex och John. Käka tacos också! Blir gott...

Hmm. Vad har hänt mer sen sist?
Jag och Zerri var i London en liten snabbis, 40 timmar blev det allt som allt, 11 timmar intentiv shopping! Resten var lufftid och transport. Alltså mycket lufftid. Någon gång snart kommer en bild på vårt fina 5-stjärniga hotellrum sista natten!

Blev en hel del shopping, dock ångrar jag att jag inte köpt mer!=/ I och för sig var väskan proppfull och hade nog inte klarat en mätning av Ryanair men jag var lite sneaky och gömde den framför mig!

Orkar inte skriva mer nu...

Kolla Annas underbara Truls! Finns det något sötare?


Det hade väl varit han då...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0