Underbar helg!

Synd att den snart är slut. Men jag är taggad inför en ny vecka på praktiken. Två veckor kvar nu och jag kommer sakna dom små ungarna massor...

Men helgen då, igår började jag dagen med att träna med Madde som vanligt. Ett hårt pass med 30 minuter styrka följt av 50 minuter kondition. Var rätt mör i kroppen efteråt, men det var skönt. Vi åkte till Orion och beställde var sin kycklingsallad. Zerri kom senare och vi gick ut på en liten shoppingtur.

På kvällen åkte vi till Jonas som hade inflyttningsfest/födelsedagsfest tillsammans med Anna. Ytterst trevligt. Vi hade bestämt oss för att gå till Grand men fick kalla fötter och drog till älskade X&Y istället. Slapp visa legg eftersom vi enligt vakten "Alltid är där ELLER är skitsnygga" Hmm... Vilket av det stämmer? Vi blev bjudna på shots och hade turen att hitta en hundralapp som vi spelade spelade lite blackjack med, vann 20 kr till så vi köpte var sin cider. Lucky night.
Zerri och Jonas dök upp och kvällen fortsatte utan skandaler. Jag, Madde och Jonas drog tillbaka till Jonas för att köra lite efterfest och på vägen dit inser jag att vi har en HEL tårta som väntar på oss. Lucky night som sagt. Jonas bror Jesper är där med lite kompisar och vi har en hyffsat trevlig efterfest, med vissa undantag. Finns en hel del stolpskott i Borås (eller Bredared)

Jag och Madde orkar inte ta oss hem så vi får sova på Jonas soffa (som blir en 160 bred dubbelsäng) och när vi vaknar upp efter 5 timmars sömn äter vi pastasallad och dricker saft innan vi beger oss hemåt. Lunch hos föräldrarna följt av en välbehövlig powernap (på 2 timmar) innan jag och Madde powerwalkar till Sjöbo och kollar på Revenge (OMG) och äter godis. Nu sitter jag här i min ensamhet och funderar på att gå och lägga mig. Kanske tar och läser lite först... Har ont i mina magmuskler och tror att det beror på att jag har skrattat för mycket i helgen. Så det känns helt okej...

Madde, du är så ocool...

"Fa..an va smart"

Som sagt en underbar helg så tackar alla inblandade, framför allt Jonas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0